Cheat day every day

(null)

(null)

Hej, och go kväll på er!
Fredag idag, vilket innebär lördag imorgon.. Vilket innebär Majas efter längtade 18 års fest, wohuu! Är super taggad, ser fram emot en kväll fylld med dans och skratt :-) 

Utöver en supertaggad Nicole inför födelsedagsfest imorgon så är jag även supertaggad för att äntligen återigen kunna komma igång med träningen. Sen jag var hos Igor har jag varit förkyld, blev frisk nu i veckan men har inte vågat träna då jag skulle ge blod i Torsdags och inte ville riskera bli sjuk igen. Tyvärr så gick det inget vidare med att ge blod iheller, så fick boka om en tid i Juni istället :-/ 

Innan idag lunchade jag med Maja på Ved Companiet. Vi var även runt i stan och fixade några ärenden och jag jobbade dessutom lite. Nu ska jag käka B&J framför lite serier vars avsnitt jag missat nu i veckan. Puss på er <3 
VARDAG | |
Upp